Silvian Heach

silvian-heach-brand
MERK FILOSOFIE

Een boeiende en dynamische identiteit met een hoog gehalte aan stilistische en uiterst concurrerende prijsstelling .

Elk kledingstuk in de collectie vertelt een groot aantal verschillende verhalen van de vrouwelijke wereld , onthullende elegantie , verleiding en een diepe vastberadenheid .

De Silvian Heach karakter komt tot uiting in alle winkels , in combinatie met de sterke communicatieve kracht van de campagne beelden , de verfijnde mode- voorstel en de voortdurende wens van de gehuwde oprichters dicht bij de behoeften van de vrouwelijke doelgroep te verbeteren en hun shopping ervaring .

STRATEGIE

Deze jonge , snel , dynamisch en flexibel bedrijf is voornamelijk het resultaat van een uiterst competitieve commerciële strategie gebaseerd op drie elementen : geschoolde beroepsbevolking , geluid sales structuur en een efficiënt distributienetwerk .

De nieuwste marketing en IT-instrumenten nemen het merk dichter bij het ​​publiek van referentie en bij de professionals in de industrie verspreid zijn waarden .

De decentrale productie-en logistiek systeem wordt gecontroleerd volgens de strenge leidinggevende parameters en resulteert in een snelle en gestroomlijnde besluitvorming en operationele procedures .

Een stimulerende en succesvolle franchiseformule heeft ook bijgedragen aan de onstuitbare ontwikkeling van het merk .

TARGET

Een authentiek , onafhankelijk , ambitieus , briljant, verleidelijk en kwetsbaar vrouw op hetzelfde moment , aangezien de vrouwelijke geest verzamelt verschillende en contrasterende emoties , net als de Silvian HEACH outfits , die ze graag kopen en te dragen .

De collecties , altijd in lijn met de huidige inkoop eisen , gericht op jonge vrouwen 18-35 die zijn opgeleid , veeleisend en hebben een onverzadigbare passie voor mode en haar oneindige facetten .
MISSIE : DE TOEKOMST

Foresight en constante inzet hebben ARAV FASHION geleid tot grootse doelstellingen te bereiken , dus in snel tempo een van de meest concurrerende en expansieve ondernemingen van de Italiaanse en Europese mode systeem.Voor de toekomst wil het bedrijf dit succes te consolideren en , vooral , de distributie te verhogen en erkenning op internationaal niveau , door te focussen op het betreden van nieuwe markten , het verbeteren van het distributienetwerk en klantenservice , een van de kern – activiteiten van de Groep .

In ieder geval zal de meest substantiële investering altijd in mensen , het echte kloppende hart van het merk .